Dusseldörf - Abu Dahbi - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu Dusseldörf - Abu Dahbi - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu

Dusseldörf - Abu Dahbi

Door: Ferry

03 Juni 2014 | Duitsland, Düsseldorf

In Düsseldorf zijn wij uitgezwaaid door Josef en Inge, de trein reizigers waren ongeveer gelijk met ons op de luchthaven waar Fam. Flachs stonden al bij gate C46 welke voor ons even zoeken was een vliegveld dat niet voor Amsterdam onder doet. Precies optijd vertrokken we richting Abu Dahbi, het was 21.30 vertrokken en hier zijn we geland 03.00 uur Nederlandse tijd en 05.00 AbuDahbi tijd. Even zoeken naar waar we weer moeten boarden voor Jakarta en dan aan de koffie. Na de koffie is het nog 4 uur rond hangen .

• 03 Juni 2014 - 09:31

Babs:

Halloooooo Familie Perwoer ...!!! Ben blij verrast nu al iets van jullie te lezen!! En goed te weten dat de vlucht op Abu Dhabi achter de rug is...en op het moment dat ik dit schrijf (9.30 uur Nederlandse tijd) de vervolg vlucht naar Soekarno Hatta al aan de gang is. Hoop dat de reis al met al een beetje is mee gevallen..en dat het Grand Wiz hotel in Jakarta een heerlijk kadootje is na zo'n lange reis..Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal!! Genieten allemaal!!!Big Hug

• 04 Juni 2014 - 13:20

Inge:

Hallo lieve familie, we zijn blij dat jullie de lange reis achter de rug hebben en nu maar genieten van het mooie hotel en lekker uitrusten hoor, want er is nog zeker veel te zien en we volgen jullie iedere dag