Bali (Sanur) - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu Bali (Sanur) - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu

Bali (Sanur)

Door: Ferry

08 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Op 8 juni hebben we genoten van ons huisje op de boulevard van Sanur in Bali. Er werd flink gedobberd in het zwembad af en toe even water en andere hoog nodige spulletjes en prulletjes gehaald zoals een ligbed of bal voor in het zwembad.
Pas nu voelden we de vermoeidheid van de reis nu we ons kunnen ontspannen en ook mogen ontspannen. De plotseling opgekomen koorts bij Ferry heeft niet bijgedragen aan de gemoedsrust bij ons allemaal, gelukkig was zus bereid om in een direct contact met een oncologischverpleegkundige van het UMCG aan Petra door te geven wat raadzaam en of mogelijk zou zijn. De deskundigheid van Petra heeft ertoe geleid dat de koorts al de volgende dag danig is gezakt tot normale waarden. Het is fijn om via de familie app contact met elkaar te houden tijdens de reis en natuurlijk de nieuwsgierigheid van mijn zusters in europa intoom te houden( grapje ).
De saamhorigheid en hechtheid van ons gezin geeft ons als ouders een heel trots gevoel, dat op een indische steil tollerant en op geestigewijze elkaar op tekortkomingen gewezen wordt en er ook nog om gelachen. Zo dit moest even worden gezegd en geschreven.

• 09 Juni 2014 - 14:02

Marianne:

Lieve luitjes,
    Wat fijn om te lezen dat Ferry weer is opgeknapt. Rust lekker uit en houd dat mooie, trotse gevoel vast!

Lieve groetjes uit Soest
    Daan en Marianne

• 09 Juni 2014 - 18:09

Tuur:

Hè Fer, ben blij dat je zelf weer wat beter voelt, zo te horen/lezen blijft de band toch strak met de achter gebleven bro's en zussies. Verder wens ik jullie een rustig verloop van de rest van de vakantie. Geniet er van en kom heel thuis. Grtz Tuur

• 09 Juni 2014 - 22:15

Alie:

Ferry, bedankt voor de tip! We hebben jullie dus direct opgezocht.
    Fijn dat je weer bent opgeknapt .
    Zo te lezen en te zien genieten jullie volop.
    We wensen jullie voor de komende weken een hele fijne tijd toe.
    En...... we blijven jullie nu volgen!

Lieve groetjes van Egbert en Alie