Bali (Sanur) - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu Bali (Sanur) - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu

Bali (Sanur)

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

9 juni tot ongeveer een uur of twaalf is iedereen bij de villa gebleven terwijl de schoonmaakploeg van elf tot twaalf druk was met het schoonmaken van de slaapkamers, tuin en zwembad. Na een gezamelijk terima kasih en selamat sorre, zijn ze met een brede lach vertrokken.
Jellie, Melle, Petra en Annemarike zijn met een taxi richting Ubud vertrokken. Rudy bleef bij me om er op te letten dat ik mijn medicatie wel optijd kreeg ik moest veel drinken en rusten na de medicijnen. Tegen een uur of 4 voelde ik me goed genoeg om een eindje te wandelen we zijn het strand op gegaan bij de reggea bar hebben we zo dicht mogelijk bij de zee gaan zitten om naar de half in het water staande vissers en zwemmende mensen te kijken. Na en poosje zijn we langzaam terug gelopen we waren net thuis toen de anderen ook arriveerden ze lieten hun buit van die middag aan ons zien en waar onder een Buddah to Buddah armband en ring die daar in de B2B werkplaatsje is gemaakt.
Tegen half negen was ieder gereed om ergens te gaan eten, niet ver bij ons vandaan vonden we een leuk restaurant, waar ik vroeg naar Babi gulling, moest een paar dagen van te voren worden besteld, dat is wel erg pelan pelan ( rustig aan ) toch wat anders laten aan praten. Onder het wachten op de maaltijd kwam de redelijk nederlands sprekende serveerster met een doos waterflessen op haar hoofd binnen lopen. Hilariteit iedereen probeerde met alles en nog wat van tafel op zijn hoofd te ballanceren ( zie foto ) tegen elf uur kwamen meer eters waaronder een veel te oude kerel met een te jonge vrouw die er kennelijk vaker kwamen. Wij stapten na een poosje op en lagen tegen half een op bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 10095

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Juni 2014 - 23 Juni 2014

Familie Verwoert op reis

Landen bezocht: