Jakarta - Bali. Sanur - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu Jakarta - Bali. Sanur - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Familieverwoertopreis - WaarBenJij.nu

Jakarta - Bali. Sanur

Door: Annemaritski, Melski, Rudski en Peetski

07 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

De laatste avond in het Grand Whiz hotel hebben we de taxi's besteld voor de volgende dag. We moesten op tijd klaar staan ivm de gebedsdienst om 12 uur op vrijdag. Maar voordat we in onze hotelkamer konden komen was het al 1 uur 's avonds omdat er een invasie moslima's het hotel binnen kwamen en wij super lang voor de toch al niet goed werkende liften moesten wachten. Het waren er zoveel dat we de hoofddoekjes niet konden tellen. Ze hadden allemaal pluimen en versiersels op hun hoofddoekken waar wij uit konden opmaken dat ze een mooi feest hebben gehad.
8 uur 's morgens bij het ontbijt zat de hele eetzaal vol zonder pluimen maar wel met hoofddoekken ;-) Het was zo druk dat we met ons bordje eten op schoot bij het zwembad moesten zitten. Na dat alles getrotseerd te hebben stonden de taxi's een kwartier te vroeg klaar. Door het gebed om 12 uur baan de de chauffeurs een weg door het drukke verkeer van Jakarta wat een attractie opzicht is.
Mooi op tijd aangekomen op het vliegveld en we nog niet in konden checken zijn Annemaritski, Melski en Peetski koffie gaan halen bij Starbucks. Wat ze echter niet door hadden was dat ze met de koffie niet meer terug mochten naar Papski, Mamski en ruudski:-) Maar Annemaritski en Peetski konden met hun bambi-ogen er voor zorgen dat we via een zij deurtje toch weer naar de anderen hal mochten. De Koffie was daardoor nog lekkerder.

Incheckt en wel hadden we nog wat tijd om een sateetje met Kentang goreng (friet) te kunnen delen en daarna konden we direct doorlopen naar het vliegtuig.
De vlucht verliep voorspoedig ook al kwam er veel stoom uit de bagage ruimtes (airco).

Aangekomen op Denpasar kwam Annemaritski er acht dat ze helaas haar favorite tokkie broek is verloren op het vliegveld van Jakarta. Balen!!!!
Na het scoren van 2 taxi's kwamen we aan bij de villa en kwamen er achter dat Ferry zich wel extreem rillerig voelde en zo moe was dat hij direct naar bed wou en niks meer wilde. Na het opmeten van zijn temperatuur bleek hij een temperatuur te hebben van 39.3 graden celcius en hebben we besloten om te starten met antibiotica. Toen Ferry lekker in bed lag en geheel voorzien moesten we gaan kijken wat we gingen eten. Helaas was de roomservice niet meer beschikbaar en hadden we besloten om Mc Donalds te halen, niet een goed idee :-(
Om 12 uur hebben we nogmaals de temperatuur gemeten. Deze was al gezakt naar 37.6 graden celcius. Iedereen ging toen lekker naar bed. Selamat Tidur.

• 07 Juni 2014 - 22:09

Babs:

Lieve Verwoertski's!

Wat een ervaringen weer! Zo leuk om te lezen hoe jullie de laatste avond in Jakarta en de vlucht naar Bali hebben beleefd. Het is net of ik er bij ben geweest! En natuurlijk is dat ook wel een beetje zo, want ben in gedachten natuurlijk vaak bij jullie:-)..In combinatie met de foto's is het helemaal gemakkelijk met jullie mee te reizen.
    En Fer, ik zie (en weet) dat je goed verzorgd wordt en daardoor in goede handen bent. De antibiotica doet zijn werk, Jelski en al je kindski's de rest.

Dikke tuut van Babski :))